[חדש]
רמי ניסן (ניסקה)   יום א', 15/10/2006 שעה 15:33
15/10/06
‏כ''ג תשרי תשס''ז

תגובה לתלונת לקוח (פורסם באתר אפלטון 8/10/06)

1 ביצוע ההזמנה והמידע.
ההזמנה נעשתה על ידי ע. ב- 25/09/06 לשלוש משפחות ,לשתי משפחות לשני לילות ומשפחה אחת לילה אחד,ההזמנה אושרה ונשלח פקס עם מלוא הפרטים הכולל שמות האורחים,תאריכים וסכום התשלום, בנוסף נרשמו כל נתוני ''פנינה בעמק'', תכולת החדרים, גודלם, מיקום חדר האוכל והבריכה בקיבוץ השכן.
בתאריך 1/10/06 התקבל מע. אישור להזמנה בחתימתה. הפקס החוזר היה עם שינויים בכתב ידה לאירוח ללילה אחד ובהתאם שונה המחיר (שינוי שרשמה ע. בכתב ידה). למרות השינוי אושרה ההזמנה.
מבצע ההזמנה והמאשר (הלקוחה) הייתה אמורה לידע את כל המתארחים כולל אורי קציר בתוכן ההזמנה, לצערנו ולפי התלונה משתמע שלא כך נעשה.
כל הפרטים על פנינה בעמק נמצאים באתר האינטרנט, ובנוסף יש פירוט מלא בטופס ההזמנה שלנו שהועבר לידכם.

2. שיחות הטלפון.
ביום שישי 06/10/06 לפני הצהרים התקשרנו לנייד של ע., כדי לברר את זמן הגעתם, מבחינתנו זהו נוהל קבע של יצירת קשר עם האורח על מנת לוודא הגעתו ולכוונו במידה ונידרש.
(אורחים המגיעים מאוחר בלילה מכוונים אותם טלפונית לחדרים,משאירים להם מפתח בדלת וקובעים להיפגש איתם למחרת במשרד לפני ארוחת הבוקר).
במקרה הנ''ל התקשרנו שוב בשעות הצהרים לברר את שעת ההגעה (בימי שישי וערבי חג משרד הקבלה נסגר בשעות הצהרים והתקשורת מתבצעת על ידי תורן).

3. משרד הקבלה והתשלום.
משרד הקבלה ממוקם בתוך המתחם של האירוח ויש שילוט ממגרש החניה. כל אורח מגיע מתקבל בברכה, במקום קיים מתקן מים קרים לרשות האורחים. כאשר מגיעות מס' משפחות יחדיו הם מקבלות הסבר על המקום, האפשרויות השונות ושעות הפתיחה של בריכה וארוחת הבוקר.
התשלום מתבצע ביום ההגעה לפי ההזמנה שאושרה בפקס ע''י האורח, כך גם מצוין בטופס ההזמנה.
לא נלקח תשלום עבור ילד מתחת לשנתיים, הסכום נקבע מראש ואושר ע''י ידי המזמין.

4. איכות הדירות.
אנחנו מציינים בברור שהדירות גדולות,נוחות,מרווחות ופשוטות זו הגדרה ברורה ואינה מסתירה דבר. הדירות חד קומתיות וצמודות קרקע.
בכל דירה יש ארון קיר עם שש שמיכות צמר וכריות נוספות.
בפינת הדשא ליד עצי הזית יש מנגלים מקובעים (כן אלה עם החור), מנגלים אלו הוצאו משימוש לפי דרישת האורחים עקב גודלם. אנחנו נותנים לכל מתארח מנגל חלופי קטן יותר הנמצא בצידי החדרים.

5. ארוחת הבוקר והבריכה.
קיבוץ מסדה ושער הגולן צמודים מיום הקמתם (1937) ואנחנו חולקים מס' שירותים יחדיו. על מנת להימנע מאי נעימות מקבל כל אורח פתק לחדר האוכל לארוחת הבוקר ופתק נוסף לבריכה, גם לאורחי שער הגולן יש פתקים בסגנון זהה.
זו שיטה מקובלת ועד היום לא קיבלנו תלונות על כך.

כיון שהאורח תמיד צודק (ולא חשוב עד כמה) מבחינתנו זה כישלון באירוח.
ההערות הענייניות נלקחו לתשומת ליבנו ולטיפולנו.

בברכה
רמי ניסן (ניסקה)
מנהל עסקי – קיבוץ מסדה.

בידינו טופס ההזמנה המאושרת (חתום ע''י ע.)-
המחיר הוסכם מראש,
יש את מלוא האינפורמציה שלכאורה לא נמסרה.
המזמין גם מתבקש לידע את כל הקבוצה על התנאים.
[הגב על תגובה זו]   [קישור ישיר לתגובה זו]            

[חדש]
איריס   יום א', 15/10/2006 שעה 17:10
בתגובה לרמי ניסן (ניסקה)
''ההערות הענייניות נלקחו לתשומת ליבנו ולטיפולנו''. קל מאוד להפיל את האשמה על האורחים ולהסביר שהכול נמצא בטופס ההזמנה. אבל תרשה לי להניח שאם היה ידוע לנופשים על כך שגם בן שנתיים ומטה חייב לשלם מחיר מלא על אירוח ללילה אחד בלבד הם לא היו ממהרים לסגור את העיסקה הזאת. בדקתי ולא מצאתי שכתוב שם דבר כזה. מבחינה צרכנית זה גובל ב...אתה יכול להבין לבד.

מעבר לכך, קצת קשה להבין כיצד אתם מעניקים מנגלים חלופיים או מארגנים שמיכות בחדרים כשחסר בשעה שהמשרד הראשי סגור ואין למי לפנות. או שנחים או שעובדים. וכשאין עם מי לדבר וממי לבקש ואצל מי לבדוק, ככה זה גם נראה.

אני במקומך הייתי מציעה להחזיר לפחות חלק מהתשלום לאורחים. זה המינימום שיש לעשות במצב בו התלונות רבות כל כך - ונקודת המוצא שלי היא שאלה מהן שלא התייחסת אליהן נקודתית נחשבות כמוצדקות.
[הגב על תגובה זו]   [קישור ישיר לתגובה זו]            

[חזור לדיון]
מאמר אורח צור קשר על האתר חזור לעמוד הראשי קישורים תנאי שימוש אקסטרה תיק העיתונות של אפלטון
RSS כל הדיונים המתמשכים ספר אורחים עזרה טכנית לוח ימי ההולדת של הבלוגוספירה מקלדת וירטואלית ארכיון חפש באתר
כל הזכויות שמורות © אורי קציר 2004-2010