תגובה לסיפור המיקרוגל [חדש]
אנקה   שבת, 15/04/2006 שעה 20:40
קודם כל הבריאות שלך חשובה מכל.ידוע שבארץ השרות עדיין מתחת לכל ביקורת. חבל שלא לומדים מן האמריקאים. בכלל,יושבים שם רק מלחכי פינכה,מושחתים וטפילים כמו בהרבה משרדים בארץ.ואני מדברת מן הניסיון האישי שלי.
יש לי מקרה דומה לשלך,לפני שנה וחצי מסרתי לתיקון את המיקרוגל לחברה בשם מיקרו ליין בשלומי.אין ספור טלפונים התקשרתי כדי שיחזירו את המיקרו,ולאחר זמן ארןך מאוד סוף כל סוף הגיעו אבל עם מיקרו אחר ובמצב הרבה יותר גרוע ומיושן מהמיקרו שלי.שוב חיכיתי למיקרו שלי אבל למרות הטלפונים הרבים המיקרו לא הגיע.לבסוף ויתרתי נכנעתי
וקניתי מיקרו חדש.כול זה קרה לפני שנתיים.למרות שזה מאוד מאוד הרגיז אותי,אבל החברות האלה יותר חזקות מאיתנו,והם יודעים שאין דין ואין דיין.לדעתי,צריך לעשות מרד צרכנים ולחוקק חוקים שיאכפו אותם ולא רק יכתבו אותם. ,
[הגב על תגובה זו]   [קישור ישיר לתגובה זו]            

[חזור לדיון]
מאמר אורח צור קשר על האתר חזור לעמוד הראשי קישורים תנאי שימוש אקסטרה תיק העיתונות של אפלטון
RSS כל הדיונים המתמשכים ספר אורחים עזרה טכנית לוח ימי ההולדת של הבלוגוספירה מקלדת וירטואלית ארכיון חפש באתר
כל הזכויות שמורות © אורי קציר 2004-2010