 |
|
בר שושני
שבת, 15/04/2006 שעה 10:44
בתגובה לאורי קציר
|
|
|
בהחלט, בהחלט, רק אומר שלכעוס ולרגוז על מוקדני השירות, ולצעוק ולהתעצבן עליהם זה אולי יעיל לפורקן אישי של תיסכול - לא מעט פעמים החלטתי להמציא מתקן שמאפשר לחנוק אנשים שנמצאים בצידו השני של הקו - אבל בסופו של דבר, האדם שבצד השני לא אשם. הוא רק מסך - אין לו כוח ממשי. הוא יכול לבקש שוב מהמנהל שלו, אבל את זה הוא יעשה גם אם לא תצעק ותרים את קולך.
כאמור, זה קל מאוד לומר מהבית הממוזג אל מול המחשב כשכוס בירה נאה מחכה שאלגום ממנה, קצת קשה יותר ליישם כשאתה זקוק לאותו דבר באופן דחוף ובלתי ניתן לדחיה.
לכן אני לא שופט את מה שעשית, גם לא מסתייג ממנו, אני רק אומר כדי להזכיר. לאותם מוקדנים אין כוח אמיתי, כך שבצעקה אין תועלת ממשית. |
[הגב על תגובה זו]
[קישור ישיר לתגובה זו]
|
|